Suština modernog klasičnog roadstera - eksplozivan za vožnju na sporednim cestama, autocestama ili gradskoj "džungli", s jednakom lakoćom i gracioznošću za početnike i iskusne vozače.
Inspiriran kultnim Interceptorom 1960-ih, sa svojim najvećim sljedbenicima na američkoj zapadnoj obali, uklapa se savršeno u laganu i zabavnu priču tog vremena. Novi Interceptor 650 Twin reimaginira život u sunčanoj Kaliforniji.
Ovaj moderni klasik bit je britanskog roadstera s detaljem California Desert Racera koji spaja bezvremenski stil i suvremenu izvedbu.
Rama, izrađena u suradnji s legendarnim Harris Performance, detaljno testirana izdržljivost, superiorni balans i upravljanje.
U kombinaciji s fino dorađenim ovjesom s "piggy-back" plinskim dvostrukim amortizerima za optimalan spoj udobnosti i osjećaja, šasija osigurava da je Interceptor 650 dinamičan i osjetljiv, okretan u gradu, stabilan na autocestama i žustar po zavojima.
Zračno / uljno hlađeni, redno dvocilindrični agregat izabran zbog autentičnih urednih linija od 648ccm napravljen za svakodnevnu vožnju.
Dupli rasplinjač uparen s preciznim Bosch sistemom ubrizgavanja rezultira izvrsnim odazivom na gas u svim visinskim okretajima i uvjetima.
Klasična estetika 18 colnih aluminijskih kotača, zajedno s Pirelli Phantom SportComp gumama čija je struktura i smjesa posebno razvijene za Royal Enfield da upotpuni šasiju i ovjes u svim uvjetima vožnje.
Kombinacija dvoklipnih Brembo čeljusti na plivajućim prednjim diskovima i Bosch dvokanalni ABS pružaju osigurano kočenje sa naprednim povratnim informacijama.
Svojim širokim povišenim upravljačem, Interceptor daje udoban i uspravan položaj u vožnji. Ergonomski trokut sastavljen od upravljača, niske pozicije sjedala i oslonaca nogu, postavljen je za udobnost uz blagi sportski nagib koji vozaču omogućuje maksimalno iskorištavanje okretne šasije i intuitivnu povezanost.
Dok prelijepo oblikovane linije sjajnih, ručno poliranih dijelova motora vračaju u zlatno doba motociklizma, ono što zapravo mami poglede su duboke note auspuha - bilo da se radi o laganom "tutnjanju" na mjestu ili moćnom zvuku u vožnji pri visokim okretajima.
Koristi se šest-brzinski mjenjač kao i na GT650 Twinu, koji pažljivo odabranim omjerima brzina isporučuje najbolji spoj za sve uvijete vožnje.